donderdag, februari 08, 2007

sneeuw

Terwijl de sneeuw hier in grote vlokken naar beleden dwarrelt sta ik al mijn warme kleren in een grote rugzak te proppen. M'n board is geslepen en in de wax gezet. M'n nieuwe jas gaat vandaag getest worden in hollandse sneeuw en m'n skibril is gepoetst. Ik ga snowbaorden in Oostenrijk.

Het waren weer drukke weken. Veel gewerkt, toetsen afgerond en druk bezig in m'n twuis. (aangezien ik nu in twee huizen woon kan ik niet meer spreken van een huis...)
Het plan voor een creatieve BV is concreter geworden, we hebben al een naam en een plan. Binnenkort meer nieuws over deze nieuwe onderneming.
Ondertussen is mijn bloed onderzocht op allerlei vreselijk aandoeningen en ziektes maar ik blijk kerngezond en dus is al mijn spier- en gewrichtsleed te wijten aan....verval.
Ik val gewoon langzaam uit elkaar vrees ik. Een weekje snowboarden zal me goed doen...

Morgen stap ik voor 17 uur in de trein om zaterdag aan te komen in Brixen im Thale. Er ligt hier in Den Haag nu, na een uurtje sneeuw, al net zo veel sneeuw als er daar in maanden is gevallen dus ik ben benieuwd...

Ik ga verder met de laatste inpaksels en spreek u allen later.

Zij die gaan boraden groeten u!

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hoop dat de sneeuw uw verval niet in de weg heeft gestaan:)
Ben weer bijgelezen en had ook echt een oh ja gevoel toen ik je verhaal las. Dat is ook zo.....de wintersport. Lekker van de berg af sjoefen en chocolademelk met slagroom rum of andere dranken.
Ben benieuwd of de zip zak met "warme drank" ook weer de berg mee op gaat en of er dus braaf gezipt wordt. Hopenlijk is het weer beter dan hier. De regen heeft plaats gemaakt voor sneeuw en de dagen zijn behoorlijk grijs.
Ik spreek je later

Rian

11 februari, 2007 12:05  
Blogger Mathanja said...

Hee Marjolein!
Hoe is/was het in de sneeuw? Hoop dat al je benen er nog aanzitten, alle Oostenrijkse bomen er nog staan en dat je niet verder in verval bent geraakt.. Hier is ook sprake van verval, maar dan door de hitte! Groetjes uit Bali!

14 februari, 2007 05:13  

Een reactie posten

<< Home