woensdag, mei 16, 2007

Nieuwe woorden, nieuwe kansen...

Sinds een kleine week lees ik een superblog.
http://www.zezunja.nl/

Uitgerekend in mijn eerste dagen als bezoeker wordt mij en vele andere lezers gevraagd om te ontlurken vanwege de ontlurkingsweek.
hoe kon ik weten wat lurking is?! en sterker nog; wie had gedacht dat ik een lurker ben zonder het te weten? Voor wie wil weten wat lurking is, kijk vooral even bij zezunja. Ere wie ere toekomt tenslotte.
Jullie zijn ook lurkers. Logisch. Mijn blog was opgezet om jullie op de hoogte te houden. Maar nu ik bloggenderwijs het web over ben gegaan vind ik toch dat er meer uit mijn blog te halen valt.

De banner hierboven heb ik legaal gejat van Zezunja en co.
Ik hoef niet zo dringend het ontlurkingsevangelie te verkondigen, ik zou hooguit blij zijn als er zo nu en dan een berichtje extra komt. Maar de banner staat er ter promotie van Zezunja en ter ere van haar inventiviteit. Wellicht levert het haar een lurker of 3 extra op.

Ik ga dan ook, volledig geinspireerd door de ontlurkingsweek, druk aan de slag met de volgende themaweek: link de lurker!
Oftewel: hoe kunnen we lurkers verbinden in een cirkel van lurkwaardige blogs?

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hai goede schuinbovenbuur. Ik heb je hele maand mei gelurkt en terwijl ook af en toe aan m'n neus gewriemeld. Leuk om wat uit je mond komt, ook (weer) eens op het scherm te zien. Tjuus

16 mei, 2007 21:21  
Anonymous Anoniem said...

Whoeps..... ik lurk.... ;-)

19 mei, 2007 15:13  
Anonymous Anoniem said...

Ik lurk, dus ik besta...

19 mei, 2007 16:00  

Een reactie posten

<< Home