woensdag, mei 30, 2007

pinksoppen

Hoera!
Een dagje gepinkpopt en een weekendje in het meest verlaten dorp van Limburg gebivakkeerd.
Pinkpop was best fijn (beetje drassig) en ik heb het weekend er aan voorafgaand geslapen als een blok (had wat in te halen blijkbaar) en zit nu met een jetlag mijn eerste werkdag te verwerken.

Voor wie het volgt en nog niet wist: aanstaande vrijdag ga ik ronde 2 in qua sollicitatie.
Verder verdwijn ik achter een berg werk waar ik de komende 3 jaar nog niet bovenuit kan kijken en de stress zit er dus weer lekker in. Waarom duurt een dag maar 24 uur? Waarom moet een groot deel daarvan weggeslapen worden? En waarom duurt een week vervolgens maar 7x24 uur?! DAT IS TE WEINIG!!!!
Desondanks duik ik vrijdagavond ff de kroeg in om mijn 31ste jaar officieel in te luiden.

Komt allen!