zondag, augustus 05, 2007

Slovenië

Slovenië is een mooi land, een warm land en een land vol vriendelijke mensen. Het ideale vakantieland voor iedereen die door de bergen wil dwalen, op een terrasje wil zitten met uitzicht over een knalblauwe zee en relaxed door de stad wil slenteren. Grotten, meren, watervallen, monumenten, zeilboten, kastelen...het is er allemaal in overvloed.
Van de vriendelijkheid en behulpzamheid van de sloveniërs kunnen wij/kan ik nog veel leren. De gehaastheid waarmee we hier leven en communiceren heeft ons misschien toch wel een stuk harder gemaakt dan we dachten. Ik vind mezelf heus best vriendelijk en geduldig maar het is iets wat ik op moet brengen, daar is het inbegrepen in het standaard pakket van het menselijk karakter.

Ondertussen ben ik al weer een paar dagen thuis en de beslommeringen nemen weer beslag van me. Ik moet weer van alles, ik verwacht weer van alles en ik probeer weer zo veel mogelijk te doen in zo min mogelijk tijd. Zo snel trap ik dus weer in de hollandse valkuil van rennen, vliegen en plannen. Ligt het aan mij dat een onhaastig vakantiegevoel maar zo kort blijft hangen? Ik leg me er mar gewoon bij neer dat het hier, voor mij, nou eenmaal zo werkt. Met alle haastige gevolgen van dien.

Tot blog!

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hey Appel!
Weer in het land zie ik!
Ongelofelijk, dat is snel gegaan! Voor mijn gevoel heb je nog weken te gaan....
Mooie log hoor, zo ervaar ik Slovenië (en mijn vriendje) ook!
Ik ben nu aan het werk, ena laatste dienst. Maandag nieuwe baan, woensdag laatste dag hier. Het is raar om een plek waar je 7 jaar zo fijn gewerkt hebt nu los te laten, dat is even een procesje.
Verder gaat het samenwonen heerlijk en heb ik heel veel zin in de nieuwe baan. Hopelijk kom ik dan ook weer in Appel stemming want dat ontbreekt nog een beetje!
We moeten maar eens een werkweekend afspreken of zo!
Lowlands gaat niet lukken dit jaar, uitverkocht en we hebben een bruiloft. Volgend jaar ECHT!!
Jij nog nieuws op het werkfront? Gaat die dagbaan door??
Nou, fijn dat je er weer bent!
Tot snel!
Mo

11 augustus, 2007 11:04  

Een reactie posten

<< Home