dinsdag, juli 03, 2007

music!

Het zit er weer op. 4 dagen Rock Werchter.
4 dagen muziek. 4 dagen verbazing over de mensheid. 4 dagen tentjes, plastic bierbekers en festivaleten. 4 dagen muziek.

Het muzikale hoogtepunten: Tori Amos en Muse.
De ontdekking: The good, the bad & the queen.
De tegenvaller: Peter Gabriel (hij is echt oud geworden)
De oh-ja-erlebnis: De heideroosjes (ik heb me suf gelachen)
Het onverwachtte feestje: de beasty boys.
De niet ingelostte verwachting: the chemical brothers (ze doen opeens aan langdradig sfeervol ge-oensj)
De wel ingelostte verwachting: Queens of the stoneage (retestrak)
De minder plezante verrassing: Damien Rice houdt wel erg van zijn stemvervormer en hij waagde een stukje cover van Creep...NOOIT DOEN!
Ook leuk: Maximo Park.
De impulsieve beslissing van het weekend: een neuspiercing in mijn neusje. Ik zit dit te tikken met een dikke aardbei in het midden van mijn gezicht. Een aardbei met een ring er in. Wat iedereen ook zegtL een neuspiercing doet zeer. Heel zeer. Ik heb ook mijn tong ooit laten piercen en dat ding laten zetten deed vele malen minder pijn dan die in mijn neus. Advies uit eigen ervaring: DOE HET NIET!!