donderdag, juni 21, 2007

midzomernacht

De langste dag van het jaar valt enigzins in het water. Stromende regen, trams die uit hun spoor drijven en ik woon opeens aan het water. Ik ga sparen voor een rubberbootje voor het verkeer in de stad.

Ik zit nu op dag 4 van mijn 10daagse werk/tentamen-marathon. Op de 10e dag reis ik af naar Belgie om daar een dag later te starten aan weer een marathon; Rock Werchter.

Ik mag hopen dat de regen die nu valt bedoeld is om te zorgen dat er dan geen regen meer is en niet als voorbode. Regen op Werchter is het sipste wat er is (qua weersomstandigheden in mijn leven dan.... Er zijn sippere dingen op de wereld; regen op je zomerse trouwdag, groene bergen en 7 graden bij volle zon tijdens je wintersport, ijzel tijdens je eerste rijles, onweer tijdens een vliegerfeest, windstilte als je een zeilwedstrijd hebt, 40 dagen zonder regen als je landbouwer bent...)


Een feestelijker feit: nog twee weken en dan zit mijn eerste jaar er op. Het begint er verdacht veel op te lijken dat ik mijn proedeuse in 1x haal. Moet niet gekker worden.

Ik ben sowieso al over dus dat is al een feestje waard.

Mijn assessment (jaja) waarbij ik mijn allerallerallereerste dramatherapeutischachtige ding moest doen was een daverend succes en dat mag ook wel eens gezegd worden.

Nu nog even de laatste verslagloodjes en dan ben ik klaar voor de zomer. Nou maar hopen dat de zomer er ook klaar voor is...